Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Ersay, Ebru" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    New Developed Problem Screening Inventory (Sample from Faculty of Vocational Education)Yazçayır
    (2014) Yazçayır, Nevriye; Ersay, Ebru
    Abstract:Üniversite öğrencileri, eğitim sürecinde f arklı düzeyde p roblemle karşılaşmaktadır. Bu p roblemlere çözüm bulmak amacıyla geçmişten günümüze araştırmalar yapılmıştır. Bu araştırmalarda kullanılan veri top lama araçlarının öğrencilerin güncel p roblemlerini belirlemek için yenilenmeleri ve güvenirlilik ve geçerlilik özelliklerinin geliştirilmesi gerekmektedir. Bu çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin güncel p roblemlerini belirleyecek yeni bir p roblem tarama envanteri geliştirmektir. Bu amaçla veriler Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesinin ikinci ve dördüncü sınıf larında okuyan öğrencilerden top lanmıştır. Açımlayıcı ve doğrulayıcı f aktör analizleri yapılarak geliştirilen p roblem tarama envanteri, f iziksel eğitim ortamı , üniversite/f akülte hizmetleri , öğretme - öğrenme süreci , gelecek iş yaşamı , aile ilişkileri , insan/arkadaşlık ilişkileri , kişisel algı ve duygu durumu p roblemleri olmak üzere yedi alt boyuttan oluşmaktadır.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Yeni geliştirilen problem tarama envanteri (mesleki eğitim fakültesi örneği)
    (İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2014) Ersay, Ebru; Yazçayır, Nevriye
    Üniversite öğrencileri, eğitim sürecinde farklı düzeyde problemle karşılaşmaktadır. Bu problemlere çözüm bulmak amacıyla geçmişten günümüze araştırmalar yapılmıştır. Bu araştırmalarda kullanılan veri toplama araçlarının öğrencilerin güncel problemlerini belirlemek için yenilenmeleri ve güvenirlilik ve geçerlilik özelliklerinin geliştirilmesi gerekmektedir. Bu çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin güncel problemlerini belirleyecek yeni bir “problem tarama envanteri” geliştirmektir. Bu amaçla veriler Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesinin ikinci ve dördüncü sınıflarında okuyan öğrencilerden toplanmıştır. Açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizleri yapılarak geliştirilen problem tarama envanteri, “fiziksel eğitim ortamı”, “üniversite/fakülte hizmetleri”, “öğretme - öğrenme süreci”, “gelecek iş yaşamı”, “aile ilişkileri”, “insan/arkadaşlık ilişkileri”, “kişisel algı ve duygu durumu” problemleri olmak üzere yedi alt boyuttan oluşmaktadır.

| İnönü Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İnönü Üniversitesi, Battalgazi, Malatya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim