Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Saylan, Asli" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Investigation of Matter and Change through spiral curriculum model: Turkey Sample
    (Elsevier Science Bv, 2014) Gurbuzturk, Oguz; Gurleyuk, Gulnur Candan; Saylan, Asli
    The purpose of this study is investigating spirality of the content of Matter and Change learning domain from 5th to 8th grade arranged by Ministry of National Education within 5-8th grade Science and Technology curriculum in 2004. In this study, descriptive survey model within the scope of qualitative research was used. While the topics about atoms, molecules, elements, compounds and mixtures was arranged in compliance with spirality property in the Science and Technology Programme; chemical bonds and states of matter concepts were partially arranged according to spirality. Absence of the topics of heat, physical and chemical change in 7th grade that will provide a basis for the knowledge of 8th grade is a deficiency in terms of spirality. (C) 2013 The Authors Published by Elsevier Ltd.

| İnönü Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İnönü Üniversitesi, Battalgazi, Malatya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim