DSpace Repository

DSpace is a digital service that collects, preserves, and distributes digital material. Repositories are important tools for preserving an organization's legacy; they facilitate digital preservation and scholarly communication.

DSpace'teki Bölümler

Yeni Eklenenler

  • Toplu, Yüksel; Karataş, Erkan; Çetinkaya; Çiçek, Mehmet Turan; Çetinkaya, Zekeriya (İnönü Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Kulak Burun Boğaz Anabilim Dalı, Malatya, Türkiye, 2013)
    Öz:Tiroglossal duktus kisti genellikle embriyolojik tiroid göçü sırasında embriyojenik kanalın tıkanmasındaki bir problemden kaynaklanır. Bu doğumsal lezyon pediatrik yaş grubunda en sık görülen boyun orta hat kitleleridir. ...
  • Tuğmen, Cem; Sert, İsmail; Doğan, Murat Sait; Kebapçı, Eyüp; Çolak, Hülya; Ersan, Sibel; Ölmez, Mustafa; Karaca, Cezmi (İnönü Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Genel Cerrahi Anabilim Dalı, Malatya, 2016)
    Öz:Böbrek nakli sonrası görülen vasküler komplikasyonların, hasta ve greft prognozu üzerine olumsuz etkisi olabilmektedir. Bu çalışmanın amacı böbrek nakli sonrası, cerrahi müdahale gerektiren ciddi vasküler komplikasyonları ...
  • Yeşil, Bahar; Elbozan, H. Birgül (İnönü Üniversitesi, 2016)
    Öz:Gabapentin santral sinir sisteminin önemli bir nörotransmitteri olan gamma amino bütirik asitin (GABA) yapısal analoğu üçüncü kuşak bir antiepileptiktir. Parsiyel epilepsi, nöropatik ağrı ve hareket bozuklukları tedavisinin ...
  • Altunisik, Nihal; Sener, Serpil; Gencoglu, Sule (İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi, Dermatoloji Anabilim Dalı, Malatya, Turkey, 2016)
    Öz:Lineer IgA dermatozu (LAD) bazal membran zonu boyunca lineer Ig A birikimleri ve subepidermal bül oluşumu ile karakterize nadir bir otoimmun büllü deri hastalığıdır. Hastalık genç erişkinlerde daha sık görülür. Klinik ...
  • Tekin, Ciğdem; Gunes, Gulsen; Colak, Cemil (Inonu University Facultyof Medicine, Malatya, Turkey, 2014)
    Öz:Bu araştırma, Cep Telefonu Problemli Kullanımı (PU) Ölçeği'nin Türk toplumu için geçerlik ve güvenilirliğini değerlendirmek amacıyla yapılmış metodolojik türde bir araştırmadır. Araştırma, 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı ...

Daha Fazla