DSpace@İnönü

Çok katlı pazarlama kadın kabul günleri uygulaması: Malatya örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Salduz, İmren
dc.date.accessioned 2020-02-18T11:05:49Z
dc.date.available 2020-02-18T11:05:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Salduz, İ. (2019). Çok katlı pazarlama kadın kabul günleri uygulaması: Malatya örneği, İnönü Üniversitesi, Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, 149 ss. Malatya. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/15051
dc.description İnönü Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Anabilim Dalı tr_TR
dc.description.abstract Artan rekabet ortamının, müşteriye etkin ve hızlı cevap vermeyi zorunlu kıldığı günümüz dünyasında işletmeler varlıklarını uyguladıkları yöntemlerle belirlerler. Günümüzde çok büyük markaların bile yeni arayışlarla kullanmaya başladığı çok katlı pazarlama yöntemi, doğrudan pazarlama yöntemlerinden biridir. Çok katlı pazarlama yönteminin, ilaç endüstrisinden, kozmetik ürünlere ve en nihayetinde ev araç ve gereçlerine kadar birçok alanda tercih edilen bir yöntem olması, gelişmesine ve etkin kullanımına olanak sağlamıştır. Bazı illegal yöntemlerle benzerlik göstermesi ise yoğun eleştiri almasına ve önyargılı tavırlara maruz kalmasına neden olmuştur. Bu ağır eleştiri ve önyargılı tavırlarla geçirilen bir dönemin ardından yapılan çalışmalar neticesinde dünyaya adını çok başarılı firmaların gerçekleştirmiş oldukları büyük cirolarla duyurmuştur. Çok katlı pazarlama yönteminde, bünyesinde çalışan kişilere uyguladığı etkin prim sistemleri, yükselme seçenekleri ve çeşitli ödüllendirme yöntemleri ile gerek bir işi olan gerekse düzenli bir işe sahip olmak isteyen kişilerin dikkatini çekmesine olanak sağlamıştır. Anahtar kelimeler: Çok katlı pazarlama, Doğrudan pazarlama tr_TR
dc.description.abstract In a world that severe competition surrounding makes effective and agile response to the customer necessity, the corps determine their existence by the methods they choose. Multi-Level Marketing (MLM) recently even the big companies begin to use throughout looking for alternatives is a method of direct marketing devices. Being a method prefered from the pharmaceutical industries to cosmetic products and lastly those for homeland has provided opportunity for Multi-Level Marketing methodology to improvement and effective usage. On the other hand, similarity to some illegal ways has resulted in a lot of stick and prejudiced approaches. Yet after a period in which subjected to critics and prejudice, thanks to the executions, it has gotten known through the world by the huge turnovers realized by very successful firms. Multi-Level Marketing (MLM), with the efficient premium systems practiced for those working for, promotion opportunities and different rewarding alternatives, has taken attention by not for jobholders but also those who want a work routine. Keywords: Multi-Level Marketing (MLM), Direct Marketing tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject İşletme tr_TR
dc.subject Business Administration tr_TR
dc.title Çok katlı pazarlama kadın kabul günleri uygulaması: Malatya örneği tr_TR
dc.title.alternative Multi level marketing women's admission days application Malatya case tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.relation.journal 0 tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.volume 0 tr_TR
dc.identifier.issue 0 tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 149 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster