DSpace Repository

Fenomen pazarlama (Influencer marketing): Dijital pazarlamanın kanaat önderleri üzerine araştırma

Show simple item record

dc.contributor.author Yağci, Sibel
dc.date.accessioned 2020-03-03T11:08:27Z
dc.date.available 2020-03-03T11:08:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Yağci, S. (2019). Fenomen pazarlama (Influencer marketing): Dijital pazarlamanın kanaat önderleri üzerine araştırma. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, 1-151 s. İnönü Üniversitesi, Malatya. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/15298
dc.description İnönü Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / İletişim Anabilim Dalı tr_TR
dc.description.abstract Her geçen gün teknolojide yeni gelişmeler yaşanmakta ve yaşanan bu gelişmelerin ortaya çıkardığı yenilikler de yeni pazarlama taktilerini beraberinde getirmektedir. Teknoloji ile bütünleşen pazarlama da bu sayede yeni kavramların doğmasına fırsat sağlamaktadır. Markalar her geçen gün yeni pazarlama stratejilerine başvurmaktadır. Popüler pazarlama stratejileri arasında kendine yer bulan ve çalışmaya da konu olan fenomen pazarlama kavramıyla markalar özellikle büyük bir hedef kitleyi etkilemek yerine, hedef kitleyi etkileyecek kanaat önderlerine odaklanarak hedef kitleye ulaşmak için her fırsatı değerlendirmektedir. Bu çalışmada, dijital pazarlamanın kanaat önderleri olan fenomenler literatür taramayla elde edilen teorik bilgiler neticesinde ortaya konularak, tanıtım ve tutundurma çalışmalarının önemli bir unsuru olan fenomenlerin marka ile hedef kitle arasında nasıl köprü görevi üstlendiği ve bunun sosyal medya kullanıcılarının tutum ve davranışlarına nasıl yansıdığı incelenmiştir. Anahtar Kelimeler: Dijital Pazarlama, Fenomen Pazarlama, Fenomen, Kanaat Önderi tr_TR
dc.description.abstract New developments in technology are taking place every day and these developments and innovations bring new marketing strategies. The marketing integrated with technology also provides an opportunity for new concepts to emerge. Brands are applying new marketing strategies every day. With the notion of influencer marketing, which takes its place among the popular marketing strategies and is the subject of study, the brands evaluate every opportunity to reach the target group by focusing on the opinion leaders who will affect the target group instead of affecting a big target audience. In this study The influencers, which are the opinion leaders of digital marketing, were first put forward as a result of the theoretical information obtained from the literature review, how the influencers, which are an important element of promotion and promotion studies, undertook the bridge between the brand and the target audience and how it reflects on the attitudes and behaviors of social media users. Keywords: Digital Marketing, Influencer Marketing, Influencer, Opinion Leader tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Halkla İlişkiler tr_TR
dc.subject Public Relations tr_TR
dc.subject Reklamcılık tr_TR
dc.subject Advertising tr_TR
dc.title Fenomen pazarlama (Influencer marketing): Dijital pazarlamanın kanaat önderleri üzerine araştırma tr_TR
dc.title.alternative Influencer marketing: Research on opinion leaders of digital marketing tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.relation.journal 0 tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.volume 0 tr_TR
dc.identifier.issue 0 tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 151 tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record