DSpace@İnönü

Tüketicilerin kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarını algılaması

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Sağır, Gülhan
dc.date.accessioned 2016-12-01T10:35:44Z
dc.date.available 2016-12-01T10:35:44Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Sağır, G. (2011). Tüketicilerin kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarını algılaması. İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. 1-151 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/5339
dc.description İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. 1-151 ss. tr_TR
dc.description.abstract Son yıllarda kurumsal sosyal sorumluluk, ülkemizde ve dünyada isletmeler ve aynı zamanda tüketiciler için önemli bir konu haline gelmistir. Sirketlerin sahip oldukları sosyal sorumluluk bilincinin ve uyguladıkları sosyal sorumluluk kampanyalarının tüketici davranıslarını etkiledigi gözlenmektedir. Tüketicilerin,sorumlu yönetim anlayısına sahip ve sosyal sorumluluk faaliyetlerinde bulunan sirketlere yönelik gelistirdikleri olumlu tutumlar, isletmeleri bu konuda daha fazla arastırma yapmaya ve sosyal sorumluluk uygulamalarına daha fazla agırlık vermeye itmistir.Sosyal sorumluluk faaliyetleri gerçeklestiren sorumlu isletmeler,tüketicilerin ve çalısanların haklarına saygı gösteren, çevreyi koruyan ve toplumsal sorunlara duyarlı bir izlenim uyandırmaktadır. Bu durum isletmelere rekabet avantajı saglamaktadır. tr_TR
dc.description.abstract In recent years, corporate social responsibility has become an important subject for companies and also consumers in our country and in the world. It is observed that the social responsibility awareness of the companies and their social responsibility campaigns affect the behavior of consumers. The positive attitudes of the consumers towards the companies that have a responsible management approach and develop social responsibility activities has led the companies to make more research on this issue and to give greater emphasis on social responsibility practices. The responsible companies performing social responsibility activities create an impression that they show respect for the rights of consumers and employees, protect the environment and they are responsive to social problems and it provides competitive advantage to the companies. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.title Tüketicilerin kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarını algılaması tr_TR
dc.title.alternative Consumer perception of corporate social responsibility practices tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 151 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster