DSpace@İnönü

Eğitim hizmetlerinin pazarlanması-sorunlar ve çözüm önerileri: İnönü Üniversitesi örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Binbaşıoğlu, Hulisi
dc.date.accessioned 2016-12-06T06:26:25Z
dc.date.available 2016-12-06T06:26:25Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Binbaşıoğlu, H. (2010). Eğitim hizmetlerinin pazarlanması-sorunlar ve çözüm önerileri: İnönü Üniversitesi örneği. İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. 1-88 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/5438
dc.description İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. 1-88 ss. tr_TR
dc.description.abstract Bir ülkenin gelişmesi, kalkınması ve üretmesinin yolu eğitimden, eğitimli insanlara sahip olmaktan geçer. Günümüzde artık, rekabete dayalı yeni dünya düzeninde eğitime en fazla yatırım yapan ve eğitilmiş insan gücüne sahip ülkeler avantaj sağlamaktadır. Bu rekabet kendini eğitim hizmetlerinde de göstermektedir. Her geçen gün sayısı artan devlet ve vakıf üniversiteleri de kurumlarına öğrenci çekmek için bir rekabet içerisine girmektedir. Bu çalışmadaki temel amaç, üniversite öğrencilerinin memnuniyet düzeylerini ve onların verilen hizmetleri algılama düzeylerini ölçmektir. Öğrenci merkezli yaklaşım sergileyen üniversitelerin bunlardan haberdar olması ve verdiği hizmetler yönünden pazarlama stratejileri geliştirmesi üniversiteler için büyük bir avantaj sağlayacaktır. tr_TR
dc.description.abstract Development and production of a country depends on the well-educated people in that country. Now, countries which invest the education and has well-educated people in the new world system based on competition take advantages. Also, this competition shows itself in educational marketing. A growing number of state and private universities have entered into a competition to attract the students. The basic aim of this study is to measure the satisfaction level and perception level of the students to the services. If the universities which show a student-centered approach are aware of these studies and develop marketing strategies, they take a great advantage. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.title Eğitim hizmetlerinin pazarlanması-sorunlar ve çözüm önerileri: İnönü Üniversitesi örneği tr_TR
dc.title.alternative Educational marketing-problems and solution suggestions: Sample of Inönü University tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.contributor.authorID TR103365 tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 88 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster