DSpace@İnönü

Türkiye havalimanı terminal işletmelerinde kalite yönetim sistemlerinin incelenmesi ve işletmelere sağladığı faydalar

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Bahar, İsmail
dc.date.accessioned 2017-03-24T08:15:14Z
dc.date.available 2017-03-24T08:15:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Bahar, İ. (2015). Türkiye havalimanı terminal işletmelerinde kalite yönetim sistemlerinin incelenmesi ve işletmelere sağladığı faydalar. İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. 1-157 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/6477
dc.description İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. 1-157 ss. tr_TR
dc.description.abstract İşletmelerin rakipleri ile mücadele edebilmesi için kalite göz ardı edilemez bir unsur olmuştur. Kalite sadece bir ürünün doğru ve kaliteli bir malzemeden üretmek değildir. Bu ürün kullanıcıya ulaşıncaya kadar geçen sürede kullanıcının iletişime girdiği kişiden, kullandığı süre içerisinde karşılaştığı sorunlarda iletişim kurduğu kişilere kadar uzanmaktadır. Kalite Yönetim Sistemleri ise bu sistemin tamamında her istasyon veya her noktasında emeği olan çalışan, malzeme ve hizmete uygulanması amaçlar. Bu kapsamda kalite yönetim sistemin ilk girdisinden tüketim noktasındaki son kişiye kadar devam etmektedir. Türkiye çapında ulusal ve uluslararası olan havalimanı terminal işletmesi olan 52 adet işletme üzerinde araştırma yapılmıştır. Bu uygulamada bu işletmelerde uygulana Kalite Yönetim sistemlerine göre araştırma yapılmıştır. Türkiye de bulunan bütün havalimanı terminal işletmeciliğinde uygulanan Kalite Yönetim Sistemlerinin uygulanabirliği ve sağladığı faydalar üzerine yapılan bu çalışmanın amacı; çalışanlar tarafından Kalite Yönetim Sistemlerine bakış açısı ve ne kadar uygulandığını göstermeye çalışmaktır. tr_TR
dc.description.abstract İt is fact that corporation to be able to struggle for quality can't be ignored. Quality is not only accurate and quality material to produce a product. The product, will reach until elopsed time, has range from get across with person of user to communication with people who problem encountered witin occupany it. Quality Managment Systems as for that, all of system aim to practice employee who labor in every part or every point, material and on service. The comprehension go along from Quality Managment System's first input to last point consumer. There Researched in Airport terminal business administration by 52 airports which ranges from national and international in Turkey. The application research in those business that according to applied Quality Managment Systems. In Turkey, this research aim that all Airport terminal business administration that was applied practicability Quality Managment Systems and benefit; point of view of Quality Managment Systems and is appllied how it by that employees. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.title Türkiye havalimanı terminal işletmelerinde kalite yönetim sistemlerinin incelenmesi ve işletmelere sağladığı faydalar tr_TR
dc.title.alternative Analyse of quality managment systems and benefits to business in Turkey airport terminal business tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 157 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster