Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Akdağ E.M." seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Comparison of middle school gifted students with their peers in terms of intellectual risk taking levels regarding learning science
    (Ankara University, 2017) Akdağ E.M.; Köksal M.S.
    The purpose of this study is to compare intellectual risk taking levels of middle school gifted students in learning science with their peers’ levels of intellectual risk taking; the peers have not been involved in any diagnosis procedure. The gifted participants in the study involved the students taking 130 or more point from WISC-R application. In total 350 participants were included in the study, 248 of them were the peers of gifted students while 102 were gifted middle school students. All of the participants were 6th, 7th or 8th grade students. As the data collection tools, “intellectual risk taking scale” and “personal information form” were used. In data analysis, t test for independent groups was applied. The results of the analysis revealed that there was no statistically significant difference between intellectual risk taking levels of middle school gifted students and their peers. © 2017, Ankara University. All rights reserved.

| İnönü Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İnönü Üniversitesi, Battalgazi, Malatya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim