Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Sağlam, Mustafa" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 3 / 3
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Burger denkleminin sınır eleman yöntemi ile çözümü
    (İnönü Üniversitesi, 2002) Sağlam, Mustafa
    ÖZET Yüksek Lisans Tezi BURGER DENKLEMİNİN SINIR ELEMAN YÖNTEM İLE ÇÖZÜMÜ Mustafa SAĞLAM İnönü Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Matematik Anabilim Dalı 52+iv Sayfa 2002 Danışman: Doç.Dr. A. Refik BAHADIR Burger denklemi ilk olarak Bateman'ın makalesinde görüldü. Daha sonra denk lem J.M. Burger ve diğer bilim adamları tarafından turbulansın basit bir modeli olarak kullanıldı. Bu tezde bir boyutlu Burger denkleminin yaklaşık çözümü bulmak için Sınır Eleman yöntemi denkleme uygulandı. Sunulan nümerik yöntemin geçerliliğini göstermek amacıyla iki standart örnek kullanıldı. Sınır Eleman yöntemi ile elde edilen çözümproblemin fiziksel karakterini sağladı ğı ve tam çözümlede uyum içinde olduğu gösterildi. Anahtar Kelimeler: Burger denklemi, Green fonksiyonu, Sonlu fark yöntemleri, Sınır eleman yöntemi.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Öğretmen eğitiminde program standartları ve akreditasyon
    (İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2009) Adıgüzel, Abdullah; Sağlam, Mustafa
    In this article, based on the sources and researches related with the quality standards, it is aimed at describing the importance of quality standards in teacher training. Thus, in this article, firstly the necessity of developing standards, the steps of developing these standards in teacher training, current studies in the USA, England, and Turkey, secondly the relationship between goals, accreditation and quality teacher training and lastly the aim and benefits of developing standards in teacher training are described. As a result, since developing standards in Teacher Training means quality assurance, quality standards are used to accredit the productivity of an educational program which prepares candidate teacher for becoming teacher.
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Program standards and accreditation in the teacher education
    (2009) Adıgüzel, Abdullah; Sağlam, Mustafa
    Öz:Bu makalede, konuyla ilgili alanyazında yer alan araştırma ve kaynaklara dayalı olarak öğretmen eğitiminde kalite standartlarının gerekliliğinin ve öneminin betimlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaç kapsamında makalede, önce öğretmen eğitiminde program standartları geliştirmenin gerekliliği ve önemi sonra ABD, İngiltere ve Türkiye’deki öğretmen eğitiminde program standartları geliştirme çalışmaları incelenmiştir. Daha sonra öğretmen eğitiminde standart geliştirmenin çeşitleri ve aşamaları ve öğretmen eğitiminde program standartları, akreditasyon ve kalite ilişkisi araştırılmıştır. Son olarak da öğretmen eğitiminde program standartları geliştirmenin amaç ve yararları açıklanmıştır. Sonuç olarak, öğretmen adaylarını öğretmenlik mesleğine hazırlayan eğitim programlarına ilişkin program standartlarının geliştirilmesi, kalite güvencesi ve akreditasyona temel oluşturarak kurumların kalite ve verimliliğini artırmaktadır.

| İnönü Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İnönü Üniversitesi, Battalgazi, Malatya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim