Yazar "Tecimer Kasap, Belir" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 2 / 2
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Keirsey/Golay öğrenme modelleri ve karakter tipleri teorilerinin piyano eğitimine uygulanması(2006) Tecimer Kasap, BelirÖz:Keith Golay’in öğrenme modelleri ve karakter tipleri teorisi David Keirsey’in karakter tipleri teorisinin bir uzantısıdır. Keirsey/Golay teorilerine göre bireylerin karakterleri ve buna bağlı olarak öğrenme modelleri farklılıklar göstermektedir. Kalıtımın belirlediği dört karakter tipleri düşünmeden, kendiliğinden, doğal hareket eden zanaatçılar; sorumlu ve kuralcı koruyucular; çözüm getiren, kuramcı mantıklılar ve romantik ve diplomatik idealistlerdir. Bu teorilere dayalı olarak piyano öğretmeninin kendi öğrencisinin öğrenme modelini ve karakter tipini bilmesi etkili bir şekilde eğitilmesi için oldukça önem kazanmaktadır.Öğe Suzuki Piyano Okulu Metodu(2005) Tecimer Kasap, BelirÖz:Japon keman sanatçısı ve dünyaca ünlü öğretmen Dr. Shinichi Suzuki çok küçük yaştaki çocuklara keman çalmayı öğretmek için Suzuki metodunu geliştirdi. Suzuki, disiplin ve iyi birer kemancı yetiştirmek için verilen eğitim ile gelecekteki savaşları önleyebilecek, iyi bireylerden oluşan bir toplum yaratabileceğini düşünmüştü. Dr. Haruko Kataoka, Suzuki’nin felsefesine dayalı piyano eğitimi üzerine çalışmalara başlamış ve Suzuki Piyano Okulu (Metodu) nun hazırlanmasında öncü olmuştur. Kataoka, 1950li yıllarda Suzuki ve Shiziko Suzuki ile beraber “anadil yaklaşımı”nı piyanoya uyarlamaya başlamıştır. Bu araştırmada Suzuki Piyano Metodu pedagojik açıdan incelenecektir.