Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Tutak, Tayfun" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    An Investigation of the Problem Solving Strategies used of Middle School Students for of the Assumption Component of Mathematical Thinking
    (2019) Kükey, Ebru; Aslaner, Recep; Tutak, Tayfun
    Abstract: This study aims at scrutinizing the middle school students’ problemsolving strategies with regard to the assumption component ofmathematical thinking. The study is designed as a case study, amongother qualitative research methods. The study group is comprised of 96middle school students. The data in the study are obtained via nonroutine problems prepared for the assumption component ofmathematical thinking. When the strategies the students used insolving the problem are addressed, it is seen that they used theequating, with guess and verify strategies. In this respect, it isconsidered that the students used two of problem solving strategiesand this issue should be paid attention in their education process inorder for them to learn other problem solving strategies.

| İnönü Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İnönü Üniversitesi, Battalgazi, Malatya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim