Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Yucel, Mustafa" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    THE EFFECTIVENESS OF MARKETING MIX DECISIONS MADE IN THE FAMILY BUSINESSES HAVING INSTITUTIONALIZATION PROBLEMS
    (Varazdin Development & Entrepreneurship Agency, 2013) Yucel, Mustafa; Yildirim, Yildirim
    This study was designed as theoretical and analyzed characteristics of family companies. In additon, we elaborate on management and administration problems of family-owned companies. The concept of unstitutonalization is defined and announced that the causes of the problems of intitutionalization. In this study, how marketing function is being carried out in family businesses and marketing issues of small businesses are examined. A function that is related to marketing - from pricing to advertising, customer relations to distribution were discussed in detail. As a result we present a few suggestions about marketing decisions taken in the family businesses. We believe that these suggestions will be important for each company which is defined as a small businesses.

| İnönü Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İnönü Üniversitesi, Battalgazi, Malatya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim